kisses to the sun


I helgen var jag och några tjej kompisar hos mig , plus pojkvän och hans kompis.
Jag hade planerat att vi skulle vara inne men vi satt ute nästa hela tiden innan vi drog vidare
på en kompis 17 års fest. Det var verkligen sommar väder. I Helgen skall jag bara dra härifrån , långt långt långt bort
stänga av mobilen och bara vara . Men familj och pojkvän så klart .  Och jag skall aldrig mer klaga på att det är för  varmt.
Min kompis mår inte bra över en sak som hänt i dag, och jag förstår henne . Mår dåligt över det också . Jag hatar att vara en sån som säger saker som alla andra "jag finns här för dig och jag vet hur det känns" jag vill kunna säga något så man verkligen känner sig speciell, så om du nu läser detta så vet du att jag verkligen klurar ut på vad jag skall säga till dig . För du är en av mina bästa vänner jag någonsin haft och såklart vill man inte att sina bästa
kompisar ska må dåligt.

Mina tankar går åt dig ikväll , baby .

Kommentarer
Postat av: emmaa

ååh, linn. vet inte vad jag ska säga.

men jag älskar dig bäästa vän<3

2009-04-15 @ 21:58:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0