14:27

Pizzan är beställd och jag är slö.
Igår kom mr hemlig hit och vi var en stund med Lisa sedan gick vi ut på kräftskiva och var sociala en stund sedan in för att kolla på film . Blev mycket prat och långa kramar, mysigt !  Sedan åkte han hem och jag gick ut till kräftskivan igen för att kolla läget och blev sittande där ett tag kom hem kl 2 och då blev det bums i säng med pepsi . Förlåt jag har syndat igen. Men jag somnade iallafall till sex and the city som blivit en vana denna veckan.
Idag bär det av  till han som igår lämnade mig och kolla på film och sånt.


Förlåt för att jag är en usel vän, skall bättra mig . Lovar.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0