depp.

Just nu är det faktiskt helt okej att deppa.
Jag är så jävla trött på falska och tröga männsikor folk som inte förstår folk som inte har respekt.
Jag är så trött på dig och dina äckliga löngner . Det är du som gjorde allt fuck't up .
Jag är trött på att du snackar om mig  sluta lägga ner tid på mig för du kommer aldrig mer få höra ett ord från mig.
Du säger att du kommit över mig men sluta nu , du snackar om mig vart du än går  .
Du bevisar bara att du inte kommit över mig ? Folk tycker bara du är patetiskt.
Du är inte den personen som jag lärde känna för aldrig i mitt liv hade jag trott att du skulle förvandlas till ett monster och lyssna och lär MONSTER , du har blivit ett monster.
Jag har gått igenom mycket men jag tänker inte visa det för din skulle jag tänker inte deppa i hop för att du inte kommit över mig och snackar skit ?
Kan du inte bara bli den glada och snälla personen igen ?  Vad har jag gjort fel igentligen  ? 
Jag har inte gjort något faktiskt , inget fel .
Det är dig det är fel på inte mig .
Och folk kommer och går , men sånt trodde jag inte om dig . Ni har noll respekt . Ni om några borde förstå , ni borde inte göra det ni gör. Jag backar inte en sekund om det är sånna ni ska vara så kan ni lika gärna dra.
Jag tänker aldrig på dig mer , jag bryr mig inte . Men nu fick det vara nog var tvungen att skriva av mig för att hoppas att du ska inse att det inte lönar sig att vara en idiot.   Och lycka till med din nya livs stil, passar dig .

Kommentarer
Postat av: designglanz

mm ;)

2009-08-23 @ 21:44:37
URL: http://designglanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du redan ny kille ? Varför och hur länge sedan var det ni gjorde slut igentligen ? :z

2009-08-23 @ 23:01:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0