filmtips.



Tror inte jag är ensam om att kolla på mycket film när jag är sjuk men pgr av huvudvärken har jag bara klarat mig igenom 3 filmer . I förr går såg jag "He's just not that into you"  kan tyckas passade . Jätte bra film dock väldigt lång 2 & ½ timmar.  Blev lite uttråkad vissa stunder men överigt var filmen bra .
Idag vill jag se "Mysteriet på kyrkogårdsön" . Haha jag är en sådan som älskar barnfilmer det bästa jag vet. Förut kollade jag alltid på en film innan jag skulle somna och då blev det oftast "Eva & Adam" eller "Kastrull resan" . Det är något med mig och barnfilmer. Älskar även Astrid Lindgrens filmer , visste ni föresten att när vi gjorde våran lilla trip till hultsfred så tog vi en sväng om "alla vi barnen i bullerbyn" spelades in. Så mysigt vart det , nästan så att man skulle vilja flytta till småland.

Kommentarer
Postat av: - BARAAMY

väldigt snygg header faktiskt :D



Va gärna med i min tävling i samarbete med cocoo.se - Sveriges största smyckebutik på nätet, länk finns i senaste inlägg och högst upp i menyn :)

2009-08-04 @ 12:37:55
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: Pimmi ♥

Det var den jag åt. Den var supergod.



2009-08-04 @ 12:40:47
URL: http://pimmi.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0