tell me tell me.



- Jag kan sova hur länge som hellst.  Ja jag kan faktiskt det , en hel dag om det nu är så. Förut när jag kom hem från skolan gick jag alltid och la mig i soffan och vaknade runt 5-6 sedan gick jag och la mig igen vid 12-01. På helgerna sover jag väldigt mycket också.

- Jag har inga komplex. Är det sant ? Ja men bara från hakan till höfterna. Jag har rasat ner i vikt det sista och det har fått mig att må mycket bättre och få bättre självkänsla . Jag har inga som hellst komplex över magen eller brösten just nu .

- Mr hemlig.  En mr hemlig är inne i mitt liv och pang nu börjar alla fundera på vem denna mystiska person är ? Är det en partner ? En tröst ? the real love ? eller är det kanske bara en helt vanlig kompis ? Kanske till och med gay ?

- Jag älskar mina vänner otroligt mycket. Klar alla älskar sina vänner , eller hur ? Jo men jag har verkligen varit en dålig kompis det senaste halv året inte lagt ner någon tid eller energi men nu har jag verkligen satsat allt på dom och dom visar att dom verkligen älskar mig efter allt jag gått igenom, ni är så fantastiska .

- Svältning.  Jag sa ju nyss att jag inte har något komplex över min mage osv men det har jag inte men smalare kan man alltid bli och det vill jag. Jag kom i mina "smal byxor" igår som jag använde när jag gick i (hör och häpna) 7:an ! Då jag var som smalast . Så  det är ett bevis på att jag gått ner mycket i vikt. Och det med svältning är något som händer mig ofta , jag låter helt enkelt inte kroppen äta fasten den vill. Låter sjukt jag vet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du fredrik? :)

2009-08-21 @ 14:00:21

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0