the last summer day.



Idag för mig är det sista sommardagen. Alltså sista Augusti , fast om en timma är det september.
Förra året var September en galen månad för mycket hände på en och samma gång.

Jag gick ut förut på altanen i och försig men i shorts och verkligen kände att det kalla kom krypandes upp mot mina barbenta ben. Då insåg jag att denna sommaren verkligen är slut nu , nu går vi mot höst.
Och jag ser framimot hösten, otroligt mycket.
Alla kläder , skolan och alla äventyr , men mest av allt ser jag framimot vintern.
Jag älskar vintern mer och mer för varje år som går. Dock blir det två jobbiga månader som väntas först sedan kommer min födelsedag,julafton och nyår .
Jag kommer sakna dig det kommer jag göra , men jag är så bra utan dig .
Och jag är tacksam F för att du finns för mig, älskling.

Inte meningen att det skulle bli en sådan lång text kommer mer roliga foton att kolla på imon .


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack, du har oxå en fin blogg :)

2009-09-01 @ 21:54:30
URL: http://tessesessan.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0