varberg 09.

Packat väskan och nu bär det av till varberg med Johanna och Lisa.  Igår åkte vi in till borås och träffade massa folk sedan åkte vi hem och jag däckade nästan direkt .  Blir inte så mycket uppdatering eftersom jag åker men jag kommer hem imon igen vi skall bara göra en snabb tripp och träffa personer.  Tycker detta blir värre och värre , stackare.
Kul att du läser min blogg fast du hatar mig ? Var nog länge sedan du träffade mig eftersom jag färgat håret snyggning.
Folk är mer patetiska än vanligt här . Och jag det skall bli jävligt skönt att flytta härifrån. Jag vet redan vem du är nolla.
Lägger inte mer tid på det .



dagens outfit.

Vadå för smal ? Så blir det om man levt på cigg och pepsi en vecka (:


Peace borås.


Kommentarer
Postat av: R.L

FÖR smal? du är inte nära idealet om du tror det! du är INTE smal... suck.. fetto! kul att du verkar tro att jag är någon annan en vem jag är, du skulle aldrig lista ut vem jag är, vi har nog inte ens snackat i real life! :) ha det bra vattenskalle!

2009-08-07 @ 16:33:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0