.

Svar på ännu en kommentar.

Snälla lilla du som du även kallar mig.
Jag valde att ta upp om pälsindustrin var för att jag kände för det. Jag vill inte ha en blogg som bara klagar på att våran värld är sämst och varför skulle jag då sitta och ta upp om barnarbete och allt annat som jag stör mig på ?
Helt ärligt du känner inte mig så tycker inte ens du borde kommentera här eftersom du inte vet hur jag känner när det gäller sånt.
Jag valde att ta upp det med päls för att jag blev beröd över en sak som hände den dagen. Tänk lite innan du skriver. Skaffa du en blogg istället som bara handlar om klagomål. Jag skriver det jag vill och tycker behövs ta upp , vem vet jag kanske får lust att skriva om barnarbete någon gång om jag vill. Men jag är inte så insatt i det som du verkar vara så som sagt skaffa du dig en egen blogg istället.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0