svar på en kommentar.

Det du skrev  var ju precis det jag sa! Tror du helt ärligt att jag inte äger några hjärnceller ?
Tror du jag tycker päls är grymt ? Päls kommer ju för fa* från djur , det är djuren jag lider med lilla du !
Du kan inte ha läst allt. Jag tycker allt som har med djur som far illa är grymt !
Du känner mig inte så yttra dig inte om sånna saker och kalla mig inte lilla hjärtat.
Vem har sagt att jag använder kläder från h&m?  Jag är nog som dom flesta som köper vissa saker där !
Jag bryr mig helt ärligt inte, det är ju människan som gjort vår värld så här ?
Djur kan inte försvara sig så som vi människor kan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har rätt, jag känner inte dig. Om du har några hjärnceller eller inte kan jag därför inte säga, men utifrån hur du uttrycker dig på din blogg så kan jag dra slutsatser.



Det är jätte bra att du engagerar dig i pälsindustrin, men jag menar på att du kanske ska tänka på hur fruktansvärd du är innan du dömmer alla som har päls... och för de andra så använder du säkert dunjacka och andra produkter som innnehåller dun och detta är exakt lika äckligt som päls. Fina flickor använder kanske inte päls, men fina flickor är också medvetna om barnarbete!! Något som du inte tycks vara.



Du kan inte skylla hur våran värld är på dom.. Fattiga barn som tvingas jobba 12 timmars pass varje dag redan som fyraåringar bara för att överleva har ingen möjlighet att ändra denna värld, men de har du. Och genom att du säger att du inte helt ärligt bryr dig visar bara på hur svårt du har att känna empati. Eller oj fel av mig, någon empati måste du ha eftersom du stöder kampen mot päls.



Men hur kan du då med att säga att du "inte bry dig" eller ännu värre, skylla ifrån dig på små oskyldiga barn?

Antagligen är de för att du är rädd och har ångest och iställer för att du ska ha de när du inse att du är en av dom som stödjer barnarbete så skyller du istället ifrån dig och låssas som att du inte bryr dig, detta är en bara en försvarsmekanism som du har för att slippa ångest. Helt naturligt, därför vill jag inte dömma dig:) utan istället hoppas på att du ska tänka på vad du säger innan du skyller på andra..

2009-12-12 @ 18:51:35
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=JXqT4kbtPH0



Titta på detta klippet och inse att det är dom i klippet som du skyller på..

2009-12-12 @ 18:57:31

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0