boring.


Jag är en sån person som igentligen gillar att skriva , jag brukar skriva.
Men jag har svårt att publicera det på internet eftersom jag inte vill gå ut med allt för mycket för
att jag fått väldigt många folk som tyckt att jag tycker för synd om mig själv .
Vilket är väldigt väldigt fel för jag har varit med om mycket det senaste året , nivet ett sånt galet år
som man bara har "once in a lifetime" vilket inte alltid är galet bra utan också galet dåligt och galet mycket
skit man varit med om .  Men nu är jag allt mer på bättre humör än innan och allt går framåt nu jag har börjat plugga igen (två dagar i veckan) jag har börjat umgås med vänner ingen, sagt upp kontakten med folk som förstörde mycket i mitt liv, börjat uppskatta mera och förstått att allt går att komma ur fasten det tar fler dagar,månader eller år .
Dirket från hjärtat . Nu till lite mer strunt saker , nytt inlägg soon .

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0