21:02

Dags att börja packa ?
I morgon drar jag och mina två tjejkompisar ner till varberg . Skall på Wheels & Wings hela helgen, kanske blir uppdatering kanske inte. Mitt liv börjar just nu gå uppåt bli bättre och bättre.  Allting kanske har en mening ? Tror faktiskt det . Spenderarde dagen igår hos mr X och allting gick bra, you know we are in the friends file now. Men inget mer snack om det , för privat. I förrgår åkte jag som sagt hem till en tjejkompis och drack några drinkar , dela många skratt med folk, glädje,tårar och ånger.  Men vem har sagt att kärleken är lätt.

juice+schwepps+vodka


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

precis. inte direkt på rätt sätt enligt dig och mig.. men alla är vi olika som tur är :)



allt bra?

2009-07-15 @ 22:04:35
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Becka

Hoppas du har kul i varberg! Det är alltid så mycket folk i varberg när det är Weels and wing :P..

2009-07-16 @ 10:53:56
URL: http://beexxx.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0