Veckan som gått.

Har varit rolig och galen. Har inte kunnat blogga så mycket pgr av att jag inte haft tillgång till dator men nu sitter jag här med min älskade dator och skall göra lite mat till lata mig . Ikväll kommer tjejerna hito ch vi skall ha en riktig chill kväll.
Vet inte vad jag skall skriva mer orkar inte säga vad jag gjort varenda dag så jag lägger upp bilder istället.
Inte helt fel det heller va ?

Vackra göteborg, innan vi tog spårvagnen till bion

Gottegrisar.

saltholmen, så mysigt hade vi det i värmen.

Sedan åt vi på mitt standard ställe.

Världens godaste i värmen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh! Festis Slush, det har jag aldrig ens hört talas om! Måste testa!

2009-07-05 @ 16:22:40
URL: http://fallaway.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0