23:19


Så härligt, är nere på landet där allting är så tyst och mysigt.
En som ligger och sover och dom andra sitter och kollar tv medans jag sitter här.
Jag och min man var nere och träffade en kompis här som tydligen också hade stuga här
det var jätte trevligt och vi pratade i någon timma sedan åkte vi hem och vi har ätit och sånt men nu
är det snart dax för sängen för imon skall vi vara taggade till max för imon gäller bara fest hela dagen vilket
blir mysigt. Förra årets midssommar var ju ett stort misslyckande så det behövs inte mycket detta året för att
det skall bli bättre. Vi får hoppas på vädret imorgon men här vi kusten brukar det ju vara bättre väder än hemma.
I morgon hoppas jag på en jordgubbs frukost och på kvällen blir det champange.


Glad midssommar önskar jag till alla er underbara läsare och blir nog även ett snabbt inlägg imon .
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Lägger till dig direkt! :))



Jadu.. ska du det?? :D

2009-06-18 @ 23:28:15
URL: http://habber.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0