Första drinken ut !

Hejhop sitter faktiskt här med en drink i handen, japp så gick det med att vara hemma idag.
Nej men jag kände mig faktiskt bättre så jag fick ett ryck och orkade inte ligga och lata mig så nu blir det
utgång ändå med min kära vän Madeleine. Skall möta upp min man vid stranden så det blir andra strand festen
i år. Tycker faktiskt det är riktigt mysigt synd bara att det för med sig så mycket problem med folk som är så bråkiga och bara förstör . Kanske även blir ett dopp ? Får hoppas på det för jag har faktiskt inte tagit första doppet än !

Min favorit låt att bli peppad till, den ger mig så goda känslor . Lyssnade väligt mycket på den när jag hade det väldigt svårt den fick mig att dröma mig bort lite.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0