Hmm

Jag sitter här och verkligen svettas ,  varför blir det inte kallt nu ? Klockan är ju ändå 9 snart.
Hände en underlig sak förut och jag började nyss fundera på det . Vill du bara prata eller slänga skit på mig ?
Konstigt att han tar kontakt nu. Hoppas det bara är vänlighet och ingen skit kastning för jag har ändå varit en idiot.
Jag började även tänka på förra sommaren, den gav mig så mycket.
Så mycket att tänka på för vissa stunder  vara underbara och vissa var bara sviniga . Och folket jag umgicks är jag så
glad över att jag inte känner nu för om det skulle varit så hade jag nog inte varit den jag är idag.
Denna sommaren känns som en chill sommar för jag känner inte att jag har något så stort behov över att gå ut varje dag.  Men idag är gamla linn tillbax för jag vill verkligen festa rejält idag och inte vara den tråkiga som jag varit ett tag.
Ni kommer att få läsa mycket fest  nu men det är för att min baby börjar jobba på måndag så vi skall ut varje dag denna veckan , puuh hur skall jag orka med allt. Haha .


Fint hår hade jag iallafall, nu är mitt nästan blondt.


Såhär såg dom flesta dagarna ut och jag skäms över den jag har varit , ett riktigt svin.
Jag mår så dåligt över att min pojkvän blir sårad över den jag var innan.
Hela förra året får mig att spy på mig själv , men jag var singel och visste inget bättre .
Vem har någon annan att skylla än mig ? Det är ju ändå jag som gjort fel .
Måste åka, tydligen skall min gamla tjej kompis med också . Roligt roligt.

Kram


Kommentarer
Postat av: LIENE

tack så mycket:) hihi

ska se om jag röstar på dig då.

man behöver inte vara tråkig bara för att man inte festar.

2009-06-24 @ 21:49:25
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: T J E I J O R

Fin blogg!

Ska vi prenumier på vararndra via bloglovin'? :)

2009-06-25 @ 09:50:18
URL: http://tjeijor.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0