"im ganja man, talk to the green fingers"


2 dagar kvar då. Går inte ens i skolan längre men skall på avslutningen, och som vanligt var upp klädd och allting som hör till sommaren utan en sur min , skall försöka iallafall. Kommer bli svårt eftersom mina lärare svikt mig.
Efter avslutningen skall jag fixa till här hemma och ha en förfest innan nattens äventyr. Blir mest mina närmsta vänner, ser fram i mot det väldigt mycket och får hoppas att vädret vill till också .  Kommer bli massa dans,drinkar och kramar .
Saknar mina vänner eftersom jag varit med killen igår och idag så har jag inte träffa dom. Måste bli bättre på det där ajabaja.
När slutar ni skolan och vad skall ni ha på er ?



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0