"My bloody swallos so please stay young."

frech
Precis såhär hade jag velat se ut om jag gick ut idag men jag gjorde ju inte det för här ligger jag
med 38 graders feber och urinvägsinfektion. UNDERBART. Nä men jag är nog lite glad för att jag inte gick ut idag
orkar inte med alla just nu . Känns som om det går fel för dig med , undrar om vi valt fel ?
Gud allting jag tänker på just nu är så jobbigt. Allting kommer på samma gång , jag tänker alldeles för mycket ibland känner jag . Legat i sängen ett tag sedan tog jag mig faktiskt ner till mamma för att äta lite mat .
Min pojkvän är nog på väg hit snart hoppas jag . Innerligt. Annars kommer allting bli så fel.
Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh tack så mycket!



detsamma :)

2009-06-25 @ 23:23:56
URL: http://fourclover.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0