" the true. "

"Detta visste ni inte om linn."

Jag är både svensk och norsk. Inte ledsen över vem som vann eurovision iallafall. haha
Jag har blivit erbjuden både jobb för underkläder och som dansare , tackade nej på båda eftersom jag inte kände mig speciellt sugen på att visa min kropp, eftersom jag har så många komplex .
Jag har rökt i över 1 år men slutade drastiskt efter jag träffade min pojkvän.
Jag skulle aldrig kunna skönhetsoperera mig , aldrig . Speciellt silikon, är nöjd över mina boobis.
Har jätte svårt för att bli kär i någon på "riktigt" men har äntligen träffat den rätta.

Lite roligt sådär va? Nä , har ingen fantasi just nu. Vad vill ni läsa ?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0