"finest of the winners is you, my heart"



Dagens outfit bestod utav:
Jeansshorts: Ginatricot tror jag.
Väska: H&M
Jacka:H&M
Tröja: pojkväns garderob .

Förlåt för en sliten jag , äckligt hår och gamalt smink. 
Undra hur han står ut med mig , ena dagen håret är fint jag är sminkad när jag åker i från han
ser jag ut som ett råttbo. Aja det handlar nog om att han älskar mig, hoppas jag.
Skall försöka sova bort all jävla huvudvärk nu, om det ens går.
Föresten alla som blir så arga på mig pgr min viktminskning , lägg ner !
Jag har bara börjat träna mer och äta mkt bättre , idag tex åt jag gurka,feta ost och majs . MUMS.
Nu istället för att ligga och äta chips och dricka cola äter jag mysli och fil tillsammans med banan och vatten.
Mitt BMI ligger på 19, alltså inte underviktig ligger precis på gränsen där , innan låg jag på 16.9 tror jag.
Låt mig se ut som jag vill , tack .

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0