baby we can.

Detta är så otroligt typiskt mig , Linn Helene Lindhjem.
Jag vaknar och tar upp mobilen och till min stora förvåning ser jag att klockan är ett!!
Jag skulle till skolan idag men hade tydligen fixat så jag var sjukanmäld?  Haha ett under.
Men jag hade ont i magen , skall förövrigt på laktostest nästa vecka . Hade inte sovit något under natten nästan.
Men så denna dagen har beståt av att klaga,fixat musik,kollat på tv,städat otroligt mycket rensat lådor och lagt i viktiga saker i flyttlådor och sedan nu för någon timma sedan var jag uppe och solade. Blir solning två ggr i veckan nu tills min födelsedag , man vill ju inte vara blek right ?

Nu skall jag klaga lite till på dom där nere sedan fortsätta städa.  Puss på er.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0