.



• Jag har väldigt svårt att förlåta personer. Fasten folk tror att jag gjort det sitter det alltid kvar en liten bit av det personen gjort i min hjärna.

•Jag kan ha väldigt kort minne. Beror faktiskt helt på vad saken gäller men det händer att jag glömmer av saker bara 5 min efter saker hänt.

•Jag föddes fredag den 13:de. Upp och ner , mamma fick göra kejsarsnitt.

•Jag kan bli riktigt arg. Inte lite heller , men detta händer inte ofta som tur var . Värsta jag vet är när folk är på mina vänner det är den mest känsliga punkten jag har. Så om ni skall skada mig är det inte mig ni ska ge er på .

•Jag har väldigt mycket kärlek att ge men håller det oftast inom mig. Kan gå flera dagar utan att jag sagt att jag älskar folk fasten jag vill så gärna. Jag har även ibland svårt för att krama människor, fast jag älskar kramar tro mig . Man märker när jag inte vill ha kramar.

• Jag har hållt på med magi i många år, lagt sånt åt sidan nu .

• Jag blir nästan aldrig bra på kort. Det händer väldigt sällan tycker jag själv iallafall.

Så nu vet ni lite mer om mig.
Funderar på att köra igång en tävling , ni vill väl ha tävlingar ?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0