forever goodbye.

Mina sista ord till dig är ; Du har förstört detta nu .Förevigt.

Detta är fan sista gången du sårar mig , vill aldrig mer .
Mina tårar blir från en till hundratusen. Jag ville inte detta.
Du gjorde så jag gav mig in på detta igen och nu gör du såhär igen.
Detta är fan sista gången du sätter dig på mig , förevigt.
Jag tänker aldrig mer igen , ALDRIG.
Vill inte höra ditt namn igen , aldrig.
Du är falsk av oss , du är den som är svag.
Du sårar mig , du är den enda som fått mig såhär sårda.
Du säger att du hatar att såra folk. Det är din favorit syssla med mig.
Och du ?  Jag minns inte längre våra bra tider , jag kommer förevigt ha ett minne av dig som ett svin.
Ett svin som alla fan har vanat mig för igen .
TACK .


Kommentarer
Postat av: MR - K

ahh han liknar en gris ibland

MVH MR KÅÅ

2009-10-28 @ 14:21:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0