Linn.

Nu ska jag berätta en sak om mig själv , vet inte om det är normalt men ja .
Jag brukar oftast när jag är ensam sitta och prata med mig själv och ibland även låssas att jag är en annan
person, en person som inte finns. Och nu det sista har jag kollat på norska tv pogram och då brukar jag gå runt och snacka norka för mig själv så igår satt jag och pratade norska medans jag spelade tillslut övergick det till att jag tänkte och snackade norsk hela tiden. Det var skit jobbigt och tillslut fick jag tänka på varenda ord som skulle ut att det skulle vara på svenska för annars säger alltid min bror något ord om det.
Han sa en sak, linn prata svenska vi bor i sverige.  
Är det inte ens sådan sak som brukar vara med på filmer när föräldrarna snackar ett annat språk med sina barn ?
Haha knasigt , nu skall jag sova .

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0