Tacos.

Suttit vid datorn sedan tre idag så nu är det dags för en paus , det luktar mat här så det är dags för första mål tiden idag antar att det även är sista.  Jag är sjuk och har så otroligt ont i bihålorna att jag nästan gråter , haha.
Så ikväll blir det bara att titta på tv:n kanske även fota lite saker här.
Om jag säger såhär utan att ni tar det fel så brukar jag vara ute varje helg , idag är inte en sådan dag inte imorgon heller jag skall hålla mig inne och kurera mig för det behöver jag . Även sova ut efter alla helger jag haft , vila levern lite.  Men det märks att jag är ute för ofta för på bara några timmar har jag fått tjugotre sms där dom undrar vart festen är , om jag skall ut, om jag är taggad eller om jag vill komma på fest .
Men nej står jag fortfarande fast vid , ingen utgång idag !

Så jävla trött på att vara fast.
För det är jag igen.


har hårddisken i nu , finns massor av bilder jag ska ladda upp.
Bilden togs precis innan alla kom på min födelsedag förra året.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

fin design =)

2009-10-09 @ 19:37:39
URL: http://sandr4.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0