Varför jag är bättre än - KISSIE.


- Jag är en ärlig person tro mig Kissie, du är inte ärlig genom att jämt vara ärlig. Jag är ärlig - på ett snällt sätt.
- Jag använder inte 4 gram smink varje dag.
- Gör inte om mina bilder till pinnsmala ben,armar etc etc jag är nöjd med den jag är.
- Jag provicerar inte för att få läsare.
- Jag är stolt för den jag är , behöver inte ljuga varannan mening för att skapa en riktigt dålig image.
- Jag lever det perfekta livet , det gör inte du.
- Du ljuger om att du dricker chai varje dag , guess what ? Jag skulle kunna dricka chailatte varje dag plus massor av mat plus chips utan att ett dugg bli tjock.
- Jag lever inte i en bubbla, jag inser att man inte har någon framtid om man beteer sig som henne.
- Jag är inte elak mot personer som i fråga inte gjort mig något.

Och jag ber till gud att jag aldrig blir som dig vad som än händer.
För jag orkar inte se små tjejer ta efter en sådan som du så tjejer se hit för här har ni en förebild.


Bye.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0