frågestund del 1

Har du gjort någonting du har ångrat de senaste fyra veckorna, och i så fall vad. (: ? 
- Hm . Kommer inte på något just nu som jag ångrar så jätte mycket men det jag gjorde i helgen . Gick loss med sparkar på oskyldiga människor , haha sorry guys.

var kommmer dina byxor ifrån?
-
cheap monday .

varför är du så otroligt fin gumman . vi hörs i mon va ? för jag blir ledsen om du inte kommer. min fråga till dig , varför är du inte mer nöjd med dig själv ? du är så fucking fin .
-
Förlåt för att jag inte kom.  Haha sluta nu (:

varför gjorde du och walle slut
-
Och varför skulle jag säga det här ?  Nä men tro inte på alla lögner som går runt . Han gjorde slut med mig för att han inte klarade av ett förflutet .

ÄLSKAR DU MIG? xDDDDD
- Klart jag gör emma (;


du var i borås i helgen va ?
-
Haha! Ja det var jag , i lördags.

kan du stå på händer och sjunga samtidigt?
-
Haha vad är det för fråga.

När startade du ditt företag? Har du lärt dig bokföring?
- Vi startade vårat företag i Mars 09. Nej min mor som sköter bokföring .

hur kommer det sig att du började blogga? :) kram
-
  Jag började blogga eftersom en då nära vän till mig gjorde det och det verkade kul.

VILL DU GÖRA EN DESIGN TILL MIG??
-
Nej. Är inte bra på sånt.

1. Fanta eller Cola? - Av fanta eller cola väljer jag cola annars PEPSI MAX.

2. Choklad eller Lakris? -Tål inte choklad så lakrits.

3. Elle eller Vecko Revyn? - Elle

4. Hur länge har du bloggat? -Sedan 06 tror jag.

5. Hur länge tror du att du kommer fortsätta? -Tills jag känner att jag inte tycker det är kul längre (:

vad skulle du helst vilja göra just nu? -Befinna mig i spanien med mina bästa vänner , på krogen.
 
Har du testat droger någon gång? -Ja. Alkhol och Cigaretter är droger.

Vad umgås du med för vänner? -Mina vänner är la vanliga ungdomar. Därimot är dom bästa vännerna man kan ha !

vad gillar du för musik? -
Kommer aldrig kunna säga vilken musik jag lyssnar på för jag lyssnar på så olika slags gener .

Vilket är ditt favorit plagg ?  -
Just nu , min nya klänning från monki.



Många frågor kvar återkommer om ett tag .   Puss på er.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hilea

Tack så mycke=)

2009-09-28 @ 20:42:46
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv: Jag ska försöka tänka ut en fråga! =)



Tack så jättemycket och detsamma! =D

2009-09-28 @ 21:07:32
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

missade tyvärr frågestunden ;p hehe!

men najs blogg!

2009-09-28 @ 21:12:10
URL: http://larssonsjanta.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

kul med frågestund.. synd att man inte han ställa en fråga hehe

2009-09-28 @ 22:09:52
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0