Funderar .... ännu en gång.

Sitter här ...Helt ensam. Tänker på vad som hänt , vad jag gjort och vad andra har gjort.
Desto mer man tänker på sina problem desto sämre mår man och jag tänker väldigt mycket på kvällarna
vilket måste stoppas genom att gå att lägga sig tidigare.
Jag måste bli den glada personen alla älskar för det är jag bra på.
Jag som hade allt för bara några månader sedan och nu poff är allt borta .
Jag saknar en person så mycket.
Jag vet inte om jag skulle klara av oss igen , men en sak är säker.
Jag saknar dig som person. Jag vill umgås med dig i timmar.
Jag vill ligga och prata med dig om allt igen.
Jag vill kunna lita på dig igen.
Jag vill kunna betee mig så som jag gjorde med bara dig , för vi hade något speciellt .
Speciellt behöver inte betyda bäst eller underbart.
Men jag tycker vi hade underbara stunder tillsammans.
Våran kärlek kommer nog aldrig någon förstå sig på .
Kärleken vi hade alltså .
Det vara bara du och jag som kunde hålla på som vi gjorde.
Det finns nog ingen person på jorden som kommer att få mig att känna mig sån.
Det finns nog även ingen person som kommer få dig att känna dig så som jag gjorde heller.
Jag saknar mina vänner. Och förlåt att jag förändrats men vem skulle inte göra det ?
Folk snackar så det står i lågor.
Folk kommer fram, folk frågar på internet , folk snackar och säger saker hit och dit som igentligen ingen har att göra med.  Herregud om ni nu tror att skiten är sann får la ni tro det .
Så löjligt med folk som hittar på saker om att tex jag och christian gjorde slut.
Folk gör mig galna ibland och jag vet att jag säkert gör någon annan galen med.
Men jag säger som jag sagt till er , jag orkar inte bry mig längre säg vad ni vill snacka skit om det nu är så kul.
Och så undrar jag varför folk klagar på ditten och datten, normalt är ett ord , ett ord som inte finns i verkligheten.
Finns inget som är normalt och onormalt . Alla dömer människor olika.  Tycker ni jag är en bitch ? Tycker ni jag är en hora ? Tycker ni jag är världens underbaraste människa ?  So fine jag orkar inte lägga ner energi på vad folk tycker om mig . För livet är la till för att levas ? Eller?  Sån inställning har faktiskt jag vuxit upp med och det går inte att ändra på . Skyll er själva om ni vill dö som en person som aldrig gjort något galet. Jag tänker iallafall leva livet fullt ut innan någon sätter ner mig i jorden.


Peace out.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0