i love this.

Tog beslutet att tvätta ur min knut i håret som jag haft ett par dagar , ni vet det där med att ta en paus från hårprodukter .  Tog ett långt bad med tända ljus och spotify var på.
Fick ett glädjerus över hela mig , jag älskar livet.
Jag älskar att du fick mig att inse vilken omogen typ du är .
Jag älskar att du fick mig att bli singel på nytt , att leva livet fullt ut igen.
Jag älskar att få spendera mer tid med mina vänner och visa att jag bryr mig.

Förra hösten var precis som denna , fast lite mindre krossat hjärta.
Men glöm det jag har inget krossat hjärta längre.
Jag skall leva fullt ut som jag gjorde för precis ett år sedan.
Jag skall skapa minnen, så mycket minnen att jag glömmer våra minnen.
Jag älskar Markus Krunegård .
Jag älskar Miike snow.
Jag älskar Chairlift.



Kommentarer
Postat av: Nadine

Ok jag har en fråga??



Va är det som går o går o aldrig komer till dörren?? =)

2009-09-30 @ 22:31:26
URL: http://moulinrougee.blogg.se/
Postat av: annis

som förra hösten<3

2009-10-01 @ 06:44:47

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0