Nostalgi.

Kapten röd - stjärnorna finns här
 
Perkele - Heart full of pride

Scooter - I'm Raving

Dj atomik - Boom shag ragga

The Offsrping- You're gonna do far, kid.
 
Lil Rain - adore you

Johan Badh - kvinnohål & alkohol

Kleerup ft Lykke Li - Until we bleed

Vapnet - Kalla mig

Timbuktu - Det löser sig


Adam Tensta - back before u know it.







Denna låten behövs beskrivas .
För många är låten bara en vanlig fjortistrance låt men för mig är en sådan gammal låt så viktig.
Det var sommar, denna sommaren.  Jag hade blivit singel så det var första gången jag festade "ensam" .
Jag var i varberg gick för att träffa en gammal killkompis .
Vi låg i tältet och skulle sova då sätter dom på denna låten utanför i bilen. Högt också.
Då fick jag ett totalt ryck och tog bort halsbandet jag hade på mig från mitt x och slängde det i väskan.
Då min vän frågade vad gjorde så sa jag
- en sak jag skulle gjort för längesedan.
Det var då igentligen allt försvann.

Kommentarer
Postat av: Erika

tack och cool header :D

2009-09-26 @ 12:16:58
URL: http://linaerikaivarsson.blogg.se/
Postat av: sandra

varför började du blogga?

intressn?

kille?



allt bra?

Tack

kram

2009-09-28 @ 13:49:27
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Nicke Dfors one and only ;D

Gillar sista låten! :D Valentine spelade ju den live på min fest i februari ;D

2009-09-29 @ 14:25:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0