Aaaaa fuck it.

 

Vad tänkte jag på när jag skrev det inlägget innan ?
Jag är inte den som deppar ihop i flera veckor och aldrig mer blir mig själv utan jag är stark och denna gången förvånar jag till och med mig själv genom att inte bry mig längre.
Mitt hjärta är absolut inte krossat tvärtom jag är starkare än förut och jag tänker aldrig någon ta ner mig på den nivån igen. Men det var ju inte därför jag la ner bloggen heller utan andra saker som tog i livet, jobbiga saker som jag inte ens tänker ta upp här. Men mitt liv är bra just nu, otroligt bra.
Mina vänner har hjälpt mig så otroligt mycket utan er är jag inget. Mina dagar består av skratt,kramar och känslor. Men någongång måste jag återgå till vardagen med plugg och alla andra problem men inte än nu skall jag leva i min bubbla ett tag till. Lyssna på världens bästa låt.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0