Vi är på drift.









Förstår inte hur jag skall förklara känslan inom mig, den är tom. Jag är tom på ord, mina tårar fäller fler och fler ner för min kind och jag började fundera på varför och jag inser nu att det är för att tiden är slut. Sommaren är slut . Alla underbara kvällar kommer bara förbli ett minne som jag kanske till och med glömmer bort.

Jag känner såhär varje sommar , det är jobbigt. För jobbigt ibland , hjärtat känns som en stor bly klump bara.
Jag har haft en otroligt bra sommar men ändå inte det jag hade tänkt mig , har velat träffa så många men som aldrig blivit av. Ångesten blir mer till ångeset och jag mår bara dåligt av att tänka på att man inte kan gå med bara ben längre. Men försöker intala mig att det är sommar tills september iallafall. Men vintern skall bli bra. Det ska den, det skriver på ett kontrakt på nu .



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0