Jag hade hopp.

Ett inlägg utan namn, utan att någon tar åt sig. Det är ju lättast så eller hur?
Något jag funderar på dagligen just nu är hur man kan leva på att trycka ner andra, må bra över att någon mår dåligt, bli glad när någon lyckats såra en människa man inte tycker SÅ mycket om.
Precis en sådan person som jag avskyr. Jag tål inte människor som lever på andra så som vissa gör.
Att känna lycka när någon sårar mig tex. Att kommentera allt man gör.
Det är det som bevisar att människan har så otroligt dålig självkänsla och jag förstår mig inte på hur männsikor kan sitta och kommentera elaka saker överallt. Nu snackar jag inte om mig själv för jag kunde inte bry mig mindre just nu, jag har byggt upp en sådan stark vägg mot all negativit skit snack folk skriver.
Men när det kommer till sånna saker som jag snackade om innan.
När folk blir glada över att en annan människa lyckas såra en annan är riktigt sjukligt beteende.
Jag längtar till att flytta härifrån för det gör jag faktiskt, inte för att jag tror att människor där borta är bättre men att ha en ny start. Lära känna vettiga människor och slippa höra all skit som händer här. Det är det jag längtar efter.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag kunde inte säga det bättre själv..

2010-02-21 @ 23:07:28
URL: http://vanjaswall.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0