Blä.

Jag går igenom vissa perioder i mitt lilla liv. Ibland älskar jag mat och äter tills jag spricker ibland kan jag vara utan mat länge. Nu går jag igenom en sådan period där jag äter allt möjligt , kan dock bero på att jag är i lingonveckan tydligen vilket jag inte alls borde vara men men åter till det jag ville få sagt.
I skåpet där nere med chips fick jag syn på en garant påse med chips blir fruktansvärt sugen och tar ur påsen men till min stor förvåning är det inte dom goda "Krispiga tunna saltchips" utan "Krispiga Räfflade grillchips" fine tänkte jag det får la duga men det ångrar jag nu , fy bubblan.
Minst varannat chips jag tagit upp ur påsen har varit sönder friterat eller grönt sedan har det inte den goda grill smaken så diss på era äckliga grillchip Garant. Men ni som är chips nördar som jag tipsar jag er om dem salta chipsen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0