Ett inlägg.

Jag går som sagt inte gymnasiet vilket beror en stor del på att jag absolut inte vet vad jag skall välja.
Finns ingen linje som jag intresseras av och om jag får den minsta lilla fundering på en linje så ligger den flera mil härifrån vilket jag aldrig skulle klara av eftersom jag är en sådan som gör vad som helst för att inte skiljas från mina nära och kära.
Men jag har börjat funderat på vissa saker som folk säger att jag borde bli eftersom jag är bra på det.
Om jag får ha egna framtids drömmar så skulle jag starta en egen tidning med mode,kärlek och även inredning i.
Eftersom jag har varit insatt och är insatt i det så tycker det borde passa mig perfekt.
Något jag skulle vilja starta upp med är att skriva min egna bok, lite självbiografi och lite
påhittade saker. Så detta blir mitt nästa projekt att skriva av mig varje dag (nästan) och för att sedan se om det är något någon kunde vara intresserad av.
Bara lite funderningar.

Kommentarer
Postat av: Malin

najs blogg :)

2010-01-12 @ 15:00:28
URL: http://manobo.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0