Några bilder från 09.
















1. Hallin på vår Varbergs tripp.
2. Morgonstund vid havet, Varberg.
3.Underbar sommar bild. I Maj.
4. Mina tjejkompisar på g hem från min stuga.
5. Linn & Emma väntar på tåget till Varberg.
6. Maskerad fest med Linnea & Emmelie.
7. Cassandra på klippan i Varberg.
8. Linn,Hennie & Emma dagen i min stuga.
9.Lisa fyllde år. Linn & Madde dansade som vanligt.
10. Jag & min gullesnutte.
11. Kokki ger högsta poäng till Walles födelsedagsfest.
12. Hanna & Jonna mobilnördar på hög nivå.
13. Lilli & Chrille kör sina sexy blickar.
14. Galna kiss upptåg.
15. Halloween med Emma & Anna.
16. Födelsedags fest hos mig.



Kommentarer
Postat av: cassandraam.blogg.se

haha najs bild på mig (Y)

2010-01-03 @ 23:51:35
URL: http://cassandraam.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0