Svar på frågestund del 2

vad fick dig att bestämma att du skulle börja blogga? - Ett val jag gjorde själv. Min kompis hade blogg och jag tyckte det skulle passa mig att blogga.
vad heter du i efternamn?- Lindhjem.
och har du några syskon?- Ja, jag har en bror.
Varför började du blogga?-  Samma som ovan
Vad vill du uppnå med din blogg? - Inget speciellt tror jag , men är en sådan som älskar att skriva av mig.
Vart bor du? -Mellan Borås  & Göteborg , snart i Borås.
1. favoritfärg? - Svår fråga men just nu ligger kornblått mig varmt om hjärtat.
2. snyggaste accesoaren? Beror på men smycken och hår accesoarer.
3. i en partner: snygg, smart, eller trevlig? Trevlig.
4. kilklack eller peep toe? Peep toe.
5. vad är det bästa med bloggandet? All glad respons.
6. hur många språk pratar du? Pratar svenska,norska,engelska lite thai och spanska, vill gärna utöka mina språkkunskaper.
7. vad har snyggaste färgen man kan ha på naglarna, enligt dig? :) -Tråkigt nog svart för det funkar till allt men gillar även den mintgröna färgen som kommer komma mer mer och mer i vår.


1. Vilken är din favorit färg? - Kornblått just nu.
2. Vilken skola går du i? - Går inte i skolan just nu .
3. Hur går det med ditt företag? :) (älskar smyckena!) - Åh tack så mycket, det går faktiskt väldigt bra.
4. Ditt favoritplagg just nu? - Boyfriend shortsen från H&M.
5. Favoritplagg på sommaren? - En enfärgad klänning med massor av smycken till ligger nog etta.
Hur många besökare har du på din blogg? - beror på hur aktiv jag är men sisådär 200 st per dag.
Favoritbloggar? - Fashiontoast & Foki just nu.
Vilka bloggar läser du dagligen? -Läser faktiskt ganska många bloggar om dagen just nu, Kenza,Foki,Paow,Kissie,Lisaplace,Shecity och några mer.
Varför bloggar du? - Älskar att blogga.
Vad har du för mål i livet? - Har nog inga speciella mål förutom att skaffa mig ett jobb jag trivs med sedan får allt bli som det blir.
varför blogg du? - Tycker om att skriva och älskar den glada responsen man får.
tv eller dator? - Svår fråga tycker jag eftersom jag är både data & tv- människa. Men dator .
allt bra med dig? -Jadå , allt är bra med mig (:
är cali verkligen ett företag för jag kan inte hitta det registrerat någon stanns och jag tänker inte köpa smycken svart!? lite mer info tack! -  Ja vi är såklart ett företag, varför ljuga om något sådant ? Jag skall göra ett inlägg speciellt för detta.
tjäna du pengar på din blogg? - Har haft några chanser att ha anonser på min blogg men valt att säga nej fråga mig inte varför.




Hoppas ni är nöjda med svaren nu skall jag gå till sängs igen eftersom jag inte klarar av något annat just nu.
Berättar om det senare efter jag fått svar av doktorn.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0