boring.

Jag tycker min blogg ger så mycket just nu, det kommer bli bättre men jag sysslar med för mycket saker nu såhär på sommaren. Har kollat igenom min blogg och ser att jag inte alls publicerar mycket foton, speciellt inte på mig själv. Kanske inte så kul för er läsare att läsa en blogg, och inte veta hur personen ser ut. Så nu kommer det en liten egoboost.










När jag kollat igenom dator på mig själv så ser jag att jag nästan aldrig ser glad ut, utan nästan alltid galna miner eller sura miner. Får sluta upp med det och börja le . Utan smink som på bild 3 tycker jag att jag genast ser ut som 4 år yngre.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! :)

2010-07-12 @ 02:55:56
URL: http://minimikaela.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0