Fasiken.

Tror jag ångrat mig, eller just nu känns det bara så.
En känsla som nog kommit lite smygandes som blir starkare och starkare för varje dag.
Men litar jag på mig själv kommer allt bli bra, som det redan är.
Man måste våga släppa saker och även släppa in lite andra saker in på sitt liv.
Jag måste mogna på denna nivån känner jag, kan inte hålla på att älta saker för det tjänar inget till.
Vet inte vad det är för förnuft jag fått i mig måste nog sova så jag inte börjar se gröna saker på väggarna etc.
Nog pratat om allt tråkigt tjöt snack bullshit eller vad man nu säger.

Jag saknar nog sommaren.Lite iallafall. Vissa stunder.








Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0