i know now .



Jag och Emma åt som vanligt Thai när vi var i Göteborg. Underbart.



Jag och älskling gick upp och handlade både söndag och måndag.
Jag älskar vädret som varit dem sista dagarna, hur underbart är det inte med sol  ?

Idag fick jag mitt efterlängtade paket från H&M men det var inte alls sakerna jag trodde utan det bestod utav en hatt & ett par treggins.


Jag skall visa bilder på saker jag köpt i både Göteborg och i paketet jag fick, längtar bara tills jag får mitt paket från Nelly som var väldigt sega denna gången men hoppas på att dem kommer snart.

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: nej tyvärr, har inte riktigt den tiden till det! :)

2010-03-09 @ 17:58:25
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0