långt inlägg.

Jag borde nog ha en enstaka blogg för dessa långa inlägg som blir ibland men jag behöver få ur mig saker.
Jag sitter just nu och tänker på hur fel vissa människor är.
Hur kan man leva med sig själv genom att såra andra människor ?
Hur kan man stå ut med sig själv och se sig själv i spegeln efter allt man gjort. Ärligt jag förstår mig inte på dessa hjärtlösa människor som bara är lättfotade och går på saker dom inte ska.
Och om en viss person läser detta handlar det verkligen inte om dig, ta inte åt dig nu. För detta handlar om mig.
Jag bryr mig inte om vad en annan viss person kommer säga eller tycka.
Vissa förlåter,vissa ältar, vissa är arga och vissa är som jag som inte känner smärtan vissa sekunder och vissa är den en pina.
Jag menar inte bara detta nu utan jag menar även tex folk som trycker ner andra människor ?
Hur låg kan man vara ? Och jag kommer antaligen aldrig få ett svar på hur det är att vara en hjärtlös människa.
Men som sagt karma, what comes around goes around kom ihåg det.
Det du gör mot en person kommer hända dig på ett eller annat sätt.
Sårar du någon nära kommer du förhoppningsvis också bli sårad förr eller senare. Sånt är livet.
Det är härligt det tycker jag.
För alla som är sårade etc tänk då på detta, gör det!
Det har hjälpt mig mycket när det hänt saker som man blir ledsen över. Det kommer hända personen som gjort dig ont. Vilket också man kan tänka att den personen får en läxa vilket nog inte alla fall är sånna olyckligtvis men ja.
Ville bara få ur mig lite, känns mycket bättre.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0