Feel free.

Folk tjötar att jag skall blogga, okej sure tänker jag då.
Jag känner mig uppskattad när folk tjötar på mig om sånt.
Jag har inget speciellt intressant att skriva så det får bli en liten text, kanske någon bild.
Jag har gått ner ca 7 kilo på några veckor perfekt tänker jag då till sommaren då man skall vara slimmad och härlig.
Men på dom 7 kilorna har inte magen försvunnit tycker inte jag utan kilorna har lossat på ställen man antaligen inte ser för jag märker det inte själv.
Men jag är inget hälsofreak utan jag äter chips och cola ständigt, en pizza slinker ner ibland.
Och jag tänker inte banta för någon annans skull utan min, jag gillar att vara smal. Eller gilla är inte rätt ord utan älska. Jag skall sluta röka, få upp min kondis och äta lite nyttigare.
Det har ständigt varit tjöt om min vikt, men nu har ni det svart på vitt.
Jag är smal för min skull, inte för eran.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0