Stupid.





När jag skaffar mig en kille jag ta svartvita bilder på oss minst flera gånger i veckan.
Det är så vackert. Det får mig att rysa i hela min kropp. Det får mig att längta till kärlek, att få ligga brevid någon, att få känna någon hålla om en, att prata hela nätterna, att kyssas tills läpparna blir öma, att få ett par varma händer runt om midjan, att bli pussad på pannan, att äta frukost tillsammans, att gå på bio, att se hur mycket han uppskattar saker du köpt till han, att bli överraskad, att få visa alla vem man älskar, att säga "jag älskar dig" och ja så mycket mer . Saker man lixom inte tänker på när man är singel. Singel är skönt också men dessa bilder får mig faktiskt att längta till något som just nu står som ett tomt kapitel, ett kapitel som längtar att bli skrivet.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0