Keep it down, im here.

Det är ganska långt kvar till studenten är här. Egentligen skulle jag också gått ur nästa år men icke sa nicke. Folk som följer bloggen vet nog varför,eller en del av det iallafall. Men tror faktiskt att tjejerna som skall gå ur redan börjat tänka på bal klänning. Men om jag skulle gå ur så säger vi såhär jag hade haft ett säkert kort och blivit nästan 11 000 fattigare, men vad är en bal på slottet ? Nej man går ju faktiskt bara ut en gång i livet. Och jag hade säkert haft tillfällen att använda den ändå. Så slut snacka nu till klännigen. Här är den. Matthew Williamsson har ännu fått upp mina ögon.



Åh vad vacker du är.  Tycker ni den är värd pengarna ? Vad hade ni haft på er på balen , eller vad hade ni på er ?

Kommentarer
Postat av: SABINA JUHLIN

åh tack så jättemycket!! :) sånnakommentarer blir man glad av :)



riktigt snygg klänning! hade gärna haft den på mig, själv hade jag en naturvit lång chiffongklänning :P

2010-09-26 @ 23:11:41
URL: http://saaabinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

borde säga att den är fin för att göra dig glad,

men måste säga att ja tycker inte den var fin ;(

2010-10-12 @ 23:17:16
Postat av: hannas blogg

vackeer

2011-01-20 @ 15:37:13
URL: http://hannahirvasoja.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0