19:51

I fredag var jag ute. Med världens bästa vänner på x&y , dansade men pratade mest. Lördagen var annorlunda jag hade inga planer på att gå ut men så blev det ändå. Träffade några vi kände jag och Emma på krogen. Det var trevligt men som vanligt nöjde vi oss inte med det utan drog vidare till en kompis. Kvällen blev lång och slutade i besvikelse, åkte hem och sov. Det bästa som finns när man är besviken. Komma hem till ens egna säng, SATC och lilla hunden.  Idag skall jag nog jobba en stund sedan fota lite kläder jag köpt som ni kanske vill se. Har en mycket tråkig blogg just nu. Även proppfull med sorg inlägg, men sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: Ida

fin du e <3

2011-04-03 @ 22:02:50
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej tänkte bara kolla vilken storlek får du ha på tröjor mm för att få dom över det där jävla huvet du har?

2011-04-07 @ 21:58:39

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0