02:14

Jag skall vara riktigt ärlig och säga att jag mått skit denna veckan som varit.
Men idag slog allt över till det bra från ingenstans. Jag mår så fruktansvärt bra och är så nöjd över mig själv.
Jag är så glad att jag tar tag i det jag inte tycker är bra och trivs med.
Jag är så glad att jag fått min vanliga inställning tillbaka.
Jag tänker aldrig ta skit igen så som jag gjort detta året, jag tänker aldrig hålla tyst om saker man måste få ur sig, jag tänker aldrig någon utnyttja mig så igen.
Jag har faktiskt bara ett liv och det lever jag nu, vad jag vet.
Jag tänker ta vara på det och det är ju bara jag själv som kan bestämma vilka som skall vara mina vänner.
Och vänner skall få en att må bra absolut inte tvärt om.
Man skall ha vänner som även kan ge tillbaka inte bara ta, vilket jag varit med om för mycket.
Respekt för sina vänner är allt.
Jag är jag och ingen kan ändra på det. 
Rykten skapas av hatare, sprids av avundsjuka människor & accepteras idioter. 
Tänk på det, ofta. För jag var jämt en person som tog åt mig innan men jag har byggt upp ett starkt skal vilket krävs mycket för att bryta, om någon nu lyckas så är det bara bygga upp ett starkare skal. 
Det som jag tänker mest om människor som sårat mig över åren är karma. 
Karma är bevisat att det finns och karma har även allas adress.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0