.

Jag vet inte hur ni är men när jag kollar på gamla bilder blir jag ledsen oftast.
Eftersom jag saknar mycket den jag var förr, fast jag tycker själv mycket mer om den jag är nu.
Jag har mognat precis som alla andra. Men grejen med mig är att jag saknar att jag kunde lita på människor förr, på ett helt annat sätt än idag. Idag litar jag inte på någon det är nästan så att jag förväntar mig att stå själv i slutet. Att alla någon gång kommer att lämna mig. För så har jag vant mig nu, att folk sviker en och inte är ärliga.
Förutom detta så har min kropp förändrats, mycket pågrund av pstaven.
Jag är inte nöjd fast det kan jag ju knappast påstå att jag varit innan heller men nu är det värre.
Jag klarar inte av speglar som visar min kropp. För det är ju inte jag ?
Precis som alla andra säger så är det bara du själv som får bestämma över din kropp och precis så
menar jag med detta. Jag trivs med att vara smal inte normal. Jag vill inte ha höfter.
Träning är det ända valet just nu men det är så svårt när man är sjuk hela tiden.
Jag klarar inte av bantning då är jag heller utan mat överhuvudtaget och det är ju inte heller bra.
Träning är nyttigt och det mår man bra över så det är mitt mål att börja träna mer än vad jag gör nu.
För att bli nöjd med mig själv.
Vi får se hur länge detta inlägg ligger uppe. Har svårt för bikini bilder.

Kommentarer
Postat av: Emma

du har jätte fin kropp linn!

2011-12-13 @ 01:24:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0