2011



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja jag åkte på festival med mina vänner tex.



Har du några nyårslöften?
- Ja att tappa några kilo sedan att satsa allt för att bli mig själv igen .  

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej.


Vilka länder besökte du?
- Sverige.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
-  Slösa tid på idioter och deppat.


Bästa minnet från 2011?
-  Olika, men peace & love, alla sommartorsdagar med utgång och roadtrips.

 

Bästa köpet?
-  Massor av nya skor. Kommer inte på något bättre. Jo min jacka.


Vad spenderade du mest pengar på?
- Alkohol och kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

-  Att märka att man vuxit mycket och blivit en riktigt stark person. Och all uppskattning av människor jag tycker om.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Ledsnare, värsta året jag varit med om faktiskt. 

Favoritprogram på TV?

- Desperate housewives & Jersey shore.


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Mer tur i allt. Mindre olyckor och sånt.



Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att få starta från noll, för det är precis vad jag tänker göra. 11 vill jag lägga bakom mig och glömma.

Jag önskar er alla en underbar nyår och god fortsättning, uppdatering med mer bilder från 11 kommer .  Love

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0