.

santa
Saker jag gärna ser i mina paket under granen är
- Fusk pälskrage, så snyggt på skinnjacka när dagarna är lite varmare.
- Jeffrey Campbell Lita Spike, bara för att dom är kickass snygga.
- Blåa pumps, för att det är så snyggt att bryta av en tråkig outfit med.
- O.P.I nagellack, för att jag vill ha fina glittriga naglar att kolla på.
- Mörkt läppstift, för att jag tröttnat på alla vanliga färger.
- Mc boots , för att mina gamla är sönder.
- Paljett topp, så snygg till en annars väldigt tråkig outfit.
- Beige pumps, passar nästa till allt.
- Fusk pälsväst, samma som ovan passar nästan till allt och håller en varm. 
- Kuvertväska, för att jag tröttnat på stora väskor.
- Grå stickad tröja, snyggt och varmt.


Fick bara ihop en snabb lista, skall visa er mer saker jag önskar mig närmare jul .

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0