2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Riktigt bra.
Bättre än förra året? – Ja det tycker jag nog allt.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Ja, Wheels & wings, Makrillfestivalen,Midsommar,18 års dagen och mycket mycket mer.
Har du flyttat under år 2010? – Ja, från Bollebygd till Hedvigsborg , Borås.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Japp
I så fall vilken? – Allez ola olé, na de na , drop it on the floor, förlåt för att jag aldrig sagt förlåt och så många mer.
Har du kysst en främling? – Yes.

 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Underbar.
Har du varit kär? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Japp.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nja vet inte riktigt vad man skulle kallat de.

 

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, inte vad jag vet.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej.
Varit i slagsmål? – Nej men stoppat ett par.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Nja inte vad jag kommer ihåg nu.
I så fall vad? – .
Har du skämt ut dig? – Har jag säkert, men det bjuder jag på .
Har du ljugit för en vän? – Vet inte.
Har du varit ute en hel natt? – Jadå
Har du blivit tagen av polisen? – Nej jag är duktig flicka.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.

 

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Ja
Har du förlorat en vän? – Japp
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja det har jag faktiskt.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej
Har du ljugit för en bästavän? – Inte vad jag minns ,så nej.
Har du haft en relation med en vän? – Yeah.

 

 

 

Trackback
RSS 2.0