Cravings



ky
Saker jag är riktigt sugen på att införskaffa just idag är

Bruna skor - Högklackat som vanliga stövlar, jag behöver bruna skor för det är så otroligt snyggt.
Ring - Jag kommer aldrig ha för många ringar. Så varför inte en till ?
Läppstift - Istället för det vanliga rosa och röda så vill jag byta till andra färger.
Kjol - Längtar till sommaren så kjolen skulle inte varit helt fel att ha en varm sommar dag.
Mörka ögonskuggor - Får aldrig heller förmånga av ögonskuggor så dessa är välkommna.
Pilot solglasögon - För mina har blivit konstiga och finns inget pilotbrillor inte passar till.


Kommentarer
Postat av: eantonia

Det skulle inte vara helt fel :)



svar: Njää inte så jättebra ;) Kändest lite utdragen :)

2011-01-19 @ 18:01:43
URL: http://eantonia.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0